svar på kommentar

"hur gammal är du som driver denna blogg? :D
Kan du kanske berätta lite mer om dig sj? :D
btw jättebra blogg!
"

Svar: Hej! Kul att ni verkar gilla bloggen! :)
Självklart kan jag berätta mer om mig själv. Jag heter Julie och är 15 år, så jag går alltså i 9:an. Jag har en bror som heter Kristoffer, min favoritfärg är röd och jag älskar att resa. 
Jag blev Jonas Brothers fan sommaren 2008. Jag kommer ihåg första gången jag hörde SOS, på MTV... jag blev kär direkt! ;) Jag och min kusin Agnes lyssnade på SOS hela sommaren och gillade dem mer och mer för varje dag. Sedan dess har jag varit besatt ;) hahah. Jag kommer ihåg när dem ställde in sina konserter i Sverige 2009, jag var verkligen jätteledsen och grät i en hel dag. Men jag hoppas fortfarande att dem ska komma tillbaka!
Är det något annat ni undrar, fråga gärna. :)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0