Video till Nick!

Hej!

När Joe fyllde år den 15 Augusti jag och några andra av de svenska fansen den här videon till honom! http://www.youtube.com/watch?v=LzjcvHW3pfk&feature=plcp

Nu fyller ju Nick år den 16 September, och därför tänkte jag göra en video till honom också. Videon kan vi sedan skicka till honom på till exempel Twitter, också får vi hoppas att han ser den!

Förra gången började jag ganska sent med a skriva till folk, därför var det inte så många som hann göra ett "bidrag".

Det du ska göra för att vara med är att göra ett bidrag och skicka till mig. Det kan du göra genom att antingen filma när du på något sätt önskar Joe grattis på födelsedagen, som till exempel att bara hälsa grattis, sjunga någon grattis på födelsedagen sång eller visa något fint du gjort som en teckning till exempel. Du kan även göra någon fin bild på honom, ta en bild på dig själv och skriva något till honom. Eller vad som helst, var kreativ!
På vilket sätt du vill ska du alltså hälsa Nick grattis på födelsedagen.

När du spelat in din video, gjort en bild etc. skickar du den till min mail, [email protected] ! Skicka den så snart som möjligt! Senast 10 September säger vi! Jag kommer endast göra videon om det är tillräckligt många som är med, så sprid gärna till andra svenska JB fans. Hoppas ni vill vara med!

/Julie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0