Svar på kommentar

"Jag undrar om det finns novell bloggar om Jonas brothers... Annars kan du inte skriva dom då :)"

Jag fick frågan i Januari men jag har inte sett den förän nu, sorry. Jag vet ingen från Sverige som skriver fanfic om Jonas Brothers, det är mest One Direction och annat som är på tapeten just nu. Men annars finns det självklart många fanpic's på Engelska. Många är väldigt bra, jag har en gång börjat läsa flera stycken. Bara googla också kommer det upp flera. 
Annars skriver jag och min kompis Ellen en fanfic om Jonas Brothers som heter "Can't have you", som låten då. Men vi har inte lagt upp den någonstans än iallafall, men håll utkik här på bloggen för jag lovar att tipsa om jag hittar några bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0